wtorek, 3 lipca 2012

1.

-Jesteśmy .- oznajmiła moja mama z uśmiechem. Mi raczej nie było do śmiechu.
Całe dwa miesiące z tym ...czymś, bo nie można go inaczej nazwać. No i ten zespół. Wiem ile dziewczyn dało by się zabić za takie wakacje, ale nie ja . Wolałam je spędzić z przyjaciółmi w moim mieście , niż w Londynie z bratem i One Direction.
- No , wychodź. Sama tych walizek nie udźwignę. - nie wiem dlaczego , ale moja mama zawsze jest w dobrym nastroju.
Nie chętnie wyszłam z samochodu i jej pomogłam. Zadzwoniliśmy domofonem  i chwilę potem naszym oczom ukazał się Liam.
- Cześć mamo...i Anastazja.
Posłałam mu spojrzenie mówiące samo za siebie i to wystarczyło. Liam pomógł nam wnieść bagaże do domu. Ostatnie pożegnanie z mamą i jej samochód odjechal. Chciało mi sie płakać.
- Hej.. Ty jesteś Anastazja .? - usłyszałam głos za moimi plecami.Obróciłam się i ujrzałam dziewczynę z w ciemnych, kręconych włosach.Podeszła bliżej. - Jestem Danielle.-przytuliła mnie.- Liam dużo o tobie mówił.
- Nie wątpie.- uśmiechnęłam się.
- Chodź, pokażę ci twój pokój. Liam zaniósł już tam twoje rzeczy.
Wiedziałam , że to dziewczyna mojego brata. Ostatnio byli na pierwszej stronie jakiegoś magazynu. Zdawała się być bardzo  miła.
Prowadziła mnie po schodach , przez korytarz i nareszcie .. mój pokój. Był wielki i bardzo ładny. Miał jasno-fioletowe ściany i , pasujące do nich, białe meble.Na podłodze był również biały, puszysty dywan.
Danielle mnie zostawiła i zeszła na dół. W ciągu godziny wszystko było w szafkach. Poszłam więc do łazienki , którą miałam własną (nareszcie .!). Wzięłam długą kąpiel i ubrałam to. Usłyszałam trzask drzwi i :
- Daddy .! Jesteśmy.! Ta twoja dziwna siostra już jest .?! -ktoś krzyczał.
- Zamknij się Niall. Tak, już jest. I napewno cię słyszała.
- Aaa..- i znów krzknął.- No bo tak mówiłeś, wiesz, że jest dziwna.
Po prostu czułam jak Liam przwraca oczami.
- Anastazja .! Na dół.!
Odrazu zeszłam. Bardzo chciałam poznać chłopców mimo tego , że to kumple Liam`a.
- Anastazja.. poznaj Louis`, Zayn`a , Niall`a i Harry`ego. Chłopaki, to Anastazja .Mówłem wam o niej.
- Tak. Zwykle ,że straszny z niej paszczur i ma ryj jak nie wypał i , że ..- Louis nie dokończył , bo Zayn zatkał mu buzię.
- Tak mówił , ale widzę , że kłamał. - powiedział mulat mierząc mnie wzrokiem z góry na dół.
Czułam jak się rumienie.
- Dobra.!- Niall klasnął w ręce.- Obejrzyjmy jakiś film.
- Jak zwykle.-  Danielle perzewróciła oczmi wchodząc do kuchni.
Chłpcy włączyli jakąś durną komedię. Siedziałam między Harry`m ,a końcem kanapy , tępo patrząc  w ekran TV, gdy ktoś nagle trzasnął drzwiami.
- Hej kotku. Już jestem. Wiem , że obiecałm być wcześnie, ale..- nie dokończyła , bo weszła do salonu i chyba zdała sobie sprawę z mojej obecności.- Oo.. Harry , znów nowa koleżanka .? Która to w tym tygodniu .?
- Emm... El, to jest siostra Liam` a, Anastazja. Anastazja , to Eleanor , dziewczyna Lou. -powiedział Loczek. Pierwszy raz usłyszałam jego głos . Był taki... inny.
Dziewczyna spojrzała na mnie i zmarszczyła brwi.
- Ejj.. Liam ... Chyba musisz iść do okulisty , bo ona wcale nie jest brzydka.
Mój brat zrobił coś w stylu faceplam. Fajne rzeczy wygaduję na mój temat.
Po skończonym filmie, Dan krzyknęła z kuchni , że kolacja gotowa. Wszyscy tam pobiegli z Niall`em na czele. Nie byłam głodna , więc poszłam do siebie.
Siedziałam na łóżku sprawdzając twitter`a. Nowy wpis od Niall`a :
Nowa siostra Liam`a. Awww.. xx.
Po tym jak nazwał mnie dziwną no i potem pezprosił, okazał się bardzo fajny. Reszta też .  Z wyjątkiem Liam`a.
Poszłam spać, nie wiedząc , że jutro spotka mnie niemiła niespodzianka.

Oudziłam się o 10. Zeszłam na dół. Nikogo nie było. Na stole w kuchni leżała karteczka.
Jesteśmy na spotkaniu z fanami. Dziewczyny będą o 14. Harry xx.
Zjadłam płatki , poszłam na górę, wzięłam prysznic, ubrałam to , włosy spięłam w kucyk i wyszłam zrobić jakieś zakupy , bo w lodówce świeciło pustkami. Dobrze , że sklep nie był daleko. Jeszcze tylko musiałam skręcić i ..bum. Pełno paparazzi.
- Powiedz., co łączy cię z Liam`em z One Direction .?
- Coo... - nie zdążyłam , bo wyprzdził mnie kto inny .
- Spałaś u niego w domu. A może to z kimś innym masz romasns.?
- Nawet jeśli bym miała, to i tak nic bym nie powiedziała, a teraz wybaczcie.- przecisnęłam się i weszłam do sklepu.
Kupiłam wszystko co potrzebne i już chciałam wychodzić, ale moją uwagę przykuła gazeta. Byłam na okładce. Te zdjęcia były z wczoraj. Tylko ktoś je przerobił. Mamę wycieli z nich  i wyglądało tak jakby Liam uśmiechał sie do mnie. No i podpis :
Nowy romans Liam`a Payne. Co na to Danielle.?

________________________________

No i jest pierwszy. Wiem , że teraz to wszystko takie nudne i krótkie, ale wszystko się rozkręci, obiecuję. I jeśli już to czytacie to zostawci po sobie komentarz. Dla Was to nic, a mnie motywuję. I dzięki Jannet;) dodałam ten rozdział dziś. Kocham . xoxo.

4 komentarze:

  1. Alee super!:D
    Jestem ciekawa co będzie dalej:P
    Szybko dawaj kolejną część! Nie mogę się doczekeć:* xx

    OdpowiedzUsuń
  2. no jest spoko ciekawe ciekawe czytam wszystko do konca ;d
    http://lifebymomentss.blogspot.com/ a tu mój!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń