środa, 1 sierpnia 2012

11.cz.1

***Zayn***
Poprzedniej nocy .

Położyłem Anastazję na moim łóżku po czym sam zrobiłem to samo . Nagle poczułem dłoń na plecach.
- Zayn , mam na ciebie ochotę. - usłyszałem .
Właściwie , to czemu mam nie skorzystać .? Odwóciłem się w jej sronę. Nawet nie zdążyłem wziąść oddechu , a ona wpiła się w moje usta. Całowała strasznie zachłannie.  Jej język wiginał się w każdą stronę. Czułem jak ściąga mi koszulkę. Chwilę potem byłem w samych bokserkach. Chciałem ściągnąć jej , to znaczy moją koszulkę , którą miała na sobie , ale ona zrobiła to za mnie. Była kompletnie naga. Nie powiem , ciało miała... boskie. Chciała ściągnąć moje bokserki , ale wtedy pomyslałem : 'Co ja odpierdalam .? Liam mnie zabję. Przecież to jest jak gwałt.' Szybko ją od siebie odsunąłem .
- Ej... Co ty robisz .? - spytała.
- Na dziś chyba ci starczy. - powiedziałem podając jej koszulkę.
- A ty co .? Jesteś homo , czy jak .?
- Nie , nie jestem  ,ale jesteś siostrą mojego kumpla i nie zrobię ci tego , a poza tym... - przerwałem , bo zobaczyłem  , że ona śpi. Super , czyli moje wypowiedzi są usypiające.
***Anastazja***
O Mój Boże  .! Co ja zrobiłam .?!  Gdy Zayn mi to opowiadał nie chciało mi się wierzyć , ale pokazał mi swoją malinkę. Wyglądła na 'świerzą'.
Leżałam na łóżku czytając 'Perzed Świtem' , gdy nagle ktoś zapukał do moich drzwi. Krzyknęłam 'proszę' i wróciłam do czytania.
- Cześć mała . - usłyszałam i odrazu podnisłam wzrok.
- Matt, Co ty tu  robisz .? - spytałam, uśmiechając się.
- Czyli nie jestem mile widziany.?
- Oczywiście , że jesteś.! - krzyknęłam ,przytulając go.
- Przyszedłem sprawidzić jak się się czujesz po wczorajszym. - uśmiechnął się , siadając obok mnie.
- Nawet mi nie mów. - schowałam twarz w dłonie.
- Wiesz , całkiem dobrze tańczyłaś na tym stole . - zaczął się śamiać.
- Czy ja o czymś nie wiem .?
- No wiesz...  Po pięciu drinkach zaczęło ci odwalać. Spodobał ci się barman i chciałaś go poderwać , więc stanęłaś na pierwszy lepszy stół i zaczęłaś się "wić" - zrobił cudzysłów w powietrzu.
- O . Mój . Boże . - zrobiłam faceplam.
- Ale to nie koniec. Ktoś cię nagrał i teraz ten filmik krąży po całym internecie.
W tym momencie zadzwonił jego telefon i okazało się , że musi wracać. Odproadziłam go na dół i poszłam do salonu . Usiadłam obok Liam`a .
- I jak było wczoraj u Matt`a .? - spytał mój  brat , unosząc brew .
- Emm... No wiesz ... spoko. Trochę za dużo wypiłam i ...
- Wiem , bo czekałem na ciebie. A jak wytłumaczysz mi to .? - pokazał mi filmik , na którym tanczyłam na stole. To o tym mówił Matt.
- No wiesz... ten , no.. - nie wiedziałam co powiedzieć.
- Co ty sobie myślisz gówniaro .?! - krzyknął . - Ile ty masz lat .?!
- Liam. Nie krzycz. - powiedziała Danielle.
- Nie mów mi co mam robić. - powiedział już bardziej spokojnie. - To moja siostra i nie pozwolę , żeby w tym wieku szwędała się po klubach.
- Anastazja , on ma trochę racji. - Dan spojrzała na mnie.
Nic nie odpowiedziałam , tylko wyszłam z domu trzaskając drzwiami . Co on sobie myślał .? Że może mi rozkazywać .? Mam go serdecznie dosyć .!

Przepraszam , że taki krótki , ale wiecie... są wakacje. Spanie w namiotach itp , itd.. Dwie godziny temu wróciłam do domu i teraz szybko to napisałam. Wiem ,że jest do dupy , ale jestem bardzo zmęczona . Może wieczorem pojawi się druga część.
Kocham.xx

8 komentarzy:

  1. Proszę daj szybko drugą część!:D
    Kocham Cię normalnie, super piszesz to opowiadanie!LD
    CHce więcej!:D <3 xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest suuper !
    Aaa i mam nadzieję , że wieczorem będzie 2 część !<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest!!!! :D Czekam na drugą część!!! :P xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny czekam na następny ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, kocham Ciebie i twoje imaginy;***
    A takie pytanko kiedy mozna spodziwiewać następnej częsci??? ;****
    KOCHAM CIE i prosze zebys jak najszybciej dodala nastepną część xp

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten na gòze dobrze gada. Polać mu !!!! ;*** xp ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. daj nastepny... błagam *,*
    //Gosia~xX

    OdpowiedzUsuń
  8. pisz kobieto pisz bo nie wytrzymam i czekam abyś piasała na swoim drugim blogu bo też czekam w napięciu na c.d:)

    OdpowiedzUsuń